torsdag 3 maj 2007

En effektiv (?) dag

Okej, jag har förmodligen detta århundrades konstigaste crave. Om jag inte visste bättre skulle jag ha trott att jag är gravid, det är nämligen så att jag börjat slänga i mig skinka med pepparrotsvisp. Jag tycker inte ens om pepparrot! Jättekonstigt faktiskt, men förmodligen nyttigare än de där fejkchokladbollarna jag hittade i frysen. Eller mackor för den delen. Mmmm, mackor! Där har ni mitt andra stora crave här i livet, jag kan seriöst äta hur många mackor som helst om jag inte håller fast mig själv. Just nu är det hårdmackor med skinka och gurka som slinker ner oftast, men mackor i alla sorter och smaker brukar finna sin väg ner magen. För att inte nämna smörgåstårta! Sjukt nöjd över att jag snart fyller år.

Hm, märks det att jag är hungrig kanske? Haha. Nä, jag har faktiskt mer att säga om dagen. Har faktiskt varit duktig nog att plocka undan efter mina två pysseldagar här hemma, suttit ner och gjort en del fysik och så ett försök till att bleka mina vita tygskor. Det senaste har väl gått lite sådär, för tillfället har jag en blå sko, en beige/vit/blå sko och ett par svarta mjukisbyxor med blekta fläckar lite här och där. Typiskt. Sen kanske jag ska erkänna att jag inte är den mest effektiva människan i stan heller, mina duktigheter består oftast av sisådär 85% paus och 15% effektivitet. Kan inte rå för det! Har varit tvungen att pilla lite med gårdagens pysslade örhängen samt testa och fundera ut outfits av mina kupan-kap från igår. (Bilder kanske kommer senare) Dessutom kom massa IKEA-grejer igår så jag ska väl strax kila och bygga ihop dem också. Det finns helt enkelt inte tid för effektivitet!

Inga kommentarer: