måndag 7 maj 2007

Helgen som varit

Okej, jag måste bara börja med att säga hur fruktansvärt jätteroligt det är med bilder i sportbilagan i tidningen! Det slår aldrig fel, sjukt roliga bilder. Det är där man ska titta om man har en dålig dag, hjälper varje gång.


Bilderna tagna från Piteå-Tidningen

Ja, andra saken jag ska säga nåt om är väl helgens bravader. Fredagen avslutades med en slappspelkväll hos Hanna med henne Emilia och systrarna. Blev less på spelandet där vid tolv och drog iväg till en nykter kväll på Kalles. Hade såklart nollnollnoll tagg, typiskt. Lämnade Hanna och Emilia på dansgolvet och satte mig uppe i ett försök att samtala istället. Nä det måste jag också säga nåt om, Kalles har verkligen försämrats, det var ju sittaochsnacka-stället, nu går ju inte ens det. Stor suck..

Lördag då? Förfest hos mig med Hanna och Emilia igen. Vi lyckades till och med knäppa av några bilder denna gång!

Söta Hanna!

Fina Emilia!

Blev en del skumma golvlekar


Eft
er partajandet hemma hos mig drog vi iväg för en jackavlämning på Kalles och en gratiskväll på 1906. Vi kom dock inte längre än till Kalles så det blev en helkväll där istället, så kan det gå. En efterfest följde vilken i sin tur ledde till två bulor med tillhörande hål i min panna. Ännu mer typiskt med andra ord, varför alltid jag?! Var jag än vänder mig kommer plywoodskivor flygandes. Typ.

Nä, det var väl på ett ungefär, orkar inte skriva mer nu.

3 kommentarer:

Peter sa...

Intressanta färger på bilderna :) Den är verkligen konstig den där kameran.

-- sa...

Men ME know! Fast har jag tur så har jag fixat det lite nu iaf. Fast övriga konstigheter återstår iofs. Typiskt, typiskt, typiskt.

Peter sa...

Övriga konstigheter?