tisdag 15 maj 2007

Dagens middag

Väldigt oaktiv om än väldigt planerat aktiv dag. Hade planerat en träning på Step In men så har jag slut träningar på kortet, måste fixas snarast. Skulle få ett samtal av läkaren också angående mina lungor och hjärta, samt en eventuell remiss för ryggen. Oj, nu låter det som om jag är dödssjuk eller nåt, men så är inte fallet, jag bara tar allt på samma gång. Don't worry, be happy.

Har i alla fall planerat in detta århundrades kanske godaste sallad till middag, tänkte jag skulle berätta lite vad den är tänkt att innehålla så att ni blir lite avundsjuka!

  • Grillad kyckling
  • Isbergssallad
  • Gurka
  • Körsbärstomater
  • Avocado
  • Rödlök
  • Stekt bacon
  • Fetaost
  • Svarta oliver med kärnor
  • Krutonger
  • Ägg
  • Färska champinjoner
  • Soltorkade tomater (?)
Till detta ska jag göra en hemmagjord currydressing och så har jag köpt gobröd med bland annat oliver i. Mmmmm, förstå jag längtar till middagstid nu alltså. Kanske lägger upp en bild på den färdiga maten sen om jag kommer ihåg och orkar.

1 kommentar:

Peter sa...

Bra med en länk till Step In, det tar sig ;)
Och skippa de soltorkade tomaterna!