tisdag 8 maj 2007

En liten uppdatering på inköpsfronten

Ja, nu är det äntligen dags att visa lite av de inköp jag gjort på senaste! Alla kommer dock inte med här, orkade inte ta kort på allt nämligen. Sen är de bilderna jag tog inte särskilt bra heller, kände mest att jag ville få upp dem någon gång bara!

So:



Dessa skor hittade jag på Kupan idag för det sammanlagda priset av 90 kronor. Kap or what?! Vissa av dem en smula små, men det är väl något man får leva med antar jag. Ska man vara fin får man lida pin! Samt, jag vet att bilden på den sista skon är urusel, men det kommer mer.

Den här sjalen hittade jag även den på kupan, 5 pix kostade den och råkar vara precis vad jag har varit ute efter på senaste. Ibland har man bara astur alltså. Vet en del som är rätt avundsjuka på mig pga denna. ;)


När jag ändå var igång så passade jag på att fynda ett vitt bälte, även detta köp 5 kronor. Har som velat ha ett enkelt vitt bälte ett bra tag och tada - där var det plötsligt!

Dagens kupanbesök resulterade också i ett par röda shorts (de behöver dock fixas lite med) samt en kort klänning (egenligen ett linne i storlek 44 men det passade mig ypperligt som klänning)

Ja, jag ska väl lägga upp bilder på resten av sakerna en annan dag, men de gör sig bäst när man har på sig dem och jag orkade inte ta några helkroppsbilder nu. Jag är lurkig. :)

Tack och hej!

Inga kommentarer: