lördag 12 maj 2007

Robert from hell

Idag har jag egentligen två saker att säga, men jag tror jag börjar med den ena, sak nummer två får bli en annan dags rubrik. Så dagens ämne:

Robert på Boxer.
Satan vad jag ogillar den "mänskan" alltså! Ok, det var liksom okej när han bara var ett datagjort huvud som pratade mot en blå bakgrund. Jag fattar, han är på låtsas, han är bara en röst. Men sen då? Börjar med att allas vår Robert utvecklar både armar och ben, börjar gå omkring bland alla oss andra. Creepy. Detta utvecklas vidare då han en dag sätter sig ner i soffan med en intet ont anande familj och det är här mina ögonbryn börjar höjas på allvar. Nä, han är läskig den där Robert! Jag gillar honom inte. Inte alls. Jag menar, sålänge han håller sig i soffan är det väl "okej", men hallå, vid det här laget kryper han ner i sängen med oss och står i badrummet medan vi duschar. Vad fan är
det för nåt egentligen?!

Nä, jag tokbojkottar Robert, han går bort för mig. Får seriöst rysningar längst ryggraden av honom, särskilt som han står där i helfigur i dörröppningen till varenda affär som säljer tv-apparater också. Skrämmer skiten ur mig varje gång. Usch! Bort med Robert, en gång för alla!




Nej till Robert!

1 kommentar:

Peter sa...

Vad är den andra saken då?