onsdag 9 maj 2007

En liten uppdatering på inköpsfronten 2

Det har blivit mycket bilder här på senaste som ni kanske märkt. Försöker kompensera lite för de bilder jag inte lagt in tidigare. Så, här kommer ett urval av de kläder jag inhandlat på senaste samt lite egenfixade grejjer. Håll till godo!


Ett par shorts jag fyndade på kupan för en 5a (satan vad jag fyndat på senaste alltså) Fixade in ett gummiband i fållen, toknöjd med resultatet faktiskt! Jag som har letat ett par röda shorts och allt. Bältet och skorna också från Kupan.

Oh, min gula kjol! Ett av de inköp jag pratat om tidigare men inte visat bild på. Mums. Och ja, jag vet att matchningen inte är den bästa, men det blev en snabb korttagning. :)

Har haft lite problem med vad jag ska göra med den här skjortan egentligen. Vet inte hur många olika varianter av skjortbärande jag har testat nu, menmen. Här är den i alla fall.

Både blus och kjol från HM. Kjolen ska dock sys upp en decimeter eller två var det tänkt. Och jag veeet att jag borde haft ett par andra skor, de där är dock bara så fina, mums.

Här är linnet i storlek 44 som jag pratade om. Finns en bild på det framifrån också.

Nä nu har jag inga mer klädinköp att visa er faktiskt, men ni kan få en bild på mig innan jag drar iväg till stan också. Generös med bilder idag känner jag.


Hejhej!

1 kommentar:

Peter sa...

Alltså jag vill ha de där shortsen, jag kommer att sno dem av dig! Den gula kjolen får du behålla, den ser nog bättre ut på dig ;)
Den blå skjortan är jag fortfarande lite skeptisk till... det är något som inte är rätt där. Men den kortärmade rödrosa från HM är en fullträff! Gällande linnet, du är inte rädd för att visa baken va?

Mums för den sista bilden!