måndag 14 maj 2007

En liten uppdatering på inköpsfronten 3

Ja, nu har jag såklart varit och handlat igen. Helt sjukt hur mycket saker jag lyckats hitta i Piteå på senaste alltså, brukar vara helt omöjligt att hitta kläder här annars. Måste bero på att jag faktiskt släppt alla mina tidigare negativa tankar om vissa affärer och märken, man måste vara öppen när man shoppar. Ett resultat av denna nya tankegång är bland annat att jag handlat på Gina Tricot för första gången sedan.. Ever? En kjol blev det, alldeles för fin för att tillåtas bli nedsmutsad av namnet på inköpsstället. Sådeså.
(Haha okej, det där blev lite mer diss än vad jag tänkt mig. Gina kan faktiskt ha fina kläder, men jag gillar inte hela grejen med tio olika plagg i hundra olika färger. Typ. Men som sagt, man hittar saker där också bara man inte låter sådana negativa tanker stå ivägen för en!)


Har ingen bild på kjolen för tillfället för den hade jag helt glömt bort! Har dock fått några kort knäppta på två koftor jag inhandlade idag samt på ett nyinhandlat par skor.



Yes, yes! Har letat efter en tunn svart kofta skitlänge and voila, here it is.


Vet inte riktigt hur det kom sig att jag köpte den här? Lisa har en svart likadan som hon propagerade så fint för att jag liksom bara var tvungen testa en. Kändes väldigt casual, sådär lagom.


Har ju en del problem med mina fötter vilket har gjort det sjukt svårt för mig att hitta skor genom åren. (Vilket kanske inte märks med tanke på de 5 par skor jag köpt den senaste veckan?) Hursomhelst, de här kändes alldeles lagom så mycket sko jag vill ha på mig i sommar! Sen gör en liten klack susen för mina fötter, funderar på att bygga upp dem lite till också. Sjukt jobbigt att aldrig kunna ha några skor, fast så mycket roligare då man väl hittar något man kan ha! :)

Malin: Dessa inköpsvisningar är only for you my friend, fast det lär inte bli några mer för nu är jag pank. Eller visst ja, har lite kläder som kommit till Kvantum också, stjit.