tisdag 15 maj 2007

Resultatet!

Salladen blev precis så god som jag förväntade mig att den skulle bli. Succé! Stor succé dessutom. Jag struntade dock i isbergsalladen, visade sig att den inte alls behövdes och jag gillar ändå mest stora matiga biter, och i de soltorkade tomaterna. Kändes inte riktigt som om de skulle passa in ändå. Längtar till imorgon, blir samma middag då känner jag, usch vad gott det var. Hade köpt gott bröd till också, i och för sig vitt men det innehöll svarta oliver och annat tjafs i alla fall.


Ja, såhär såg maten ut. Nu blev det inte precis någon finservering då det bara vad jag och mamma som åt och vi båda var hungriga som vargar. Sallad kan dock aldrig riktigt se annat än gott ut tycker jag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ser supermumsigt ut, blev riktigt sugen på sallad nu :)

-- sa...

Ja, och då ska du veta att den var minst tio gånger godare än vad den såg ut att vara! :)

Peter sa...

Det är sältan man vill åt!