onsdag 9 maj 2007

Några år i hår

Jag har pratat tidigare om att jag tycker om att klippa mig vilket har resulterat i en del frisyrer under årens lopp. Eftersom jag har sjukt tråkigt just nu så tänkte jag därför att jag skulle passa på att dela med mig av en del! Ja, av dem som jag hittat kort på i alla fall, jag är en jävel på att hålla mig undan kort serni...


© Peter Lundgren (33%) Malin Forssell (16.66+%) Cecilia Lindberg (16.66+%) Övriga (33%)

... Vilket man definitivt inte kan tro efter det här inlägget. I och för sig är bilderna från de senaste åren men oj, det blev en del ändå. Lite grand i tidsordning blev det också, i alla fall på ett ungefär. Så, vad har varit finast? :)

Hm, måste ju bara tillägga att det jävligaste är att jag nog fått mest komplimanger om min frisyr just nu och det är förmodligen det tråkigaste jag gjort på lång tid. (Kanske just därför?!) Fast i och för sig så är det inte precis den frisyr som fått mest kommentarer, haha, ska det va så ska det va! Om man klipper sig för över tusenlappen ska det banne mig synas, det är mitt motto.

2 kommentarer:

Peter sa...

Blå med sned mun och nyår! De är de bästa :)

-- sa...

Ja, antar du menar det senaste nyår? Det finns två där vettu. ;) Den med rosa i håret och blåbär i munnen är från förra nyår!