måndag 2 juli 2007

klippt mig!

Ja, nu har jag klippt mig! Äntligen säger jag, mitt hår började se rätt fördjävligt ut. Såklart har jag inga kort än, men Peter har såklart lyckats knäppa några. Snor ett från honom som vanligt!

Ja, så där ser jag ut nuförtiden. Åtminstone under våran kortvisit på Sjöbodan i lördags, trevlig tillställning det där. Om man råkar vara 40+ och tycka om.. sånt.

Desto roligare senare på kvällen med två förfester och dans all night long. Mina partners in crime denna helg var min frisör Sofia, och Peter, bättre danspartners får man banne mig leta efter det må jag säga.

Farmor på besök också, passade på att fråga henne om jag kunde svänga förbi henne(s garderob) någon dag och fynda. Hon är som en enda stor second hand affär den damen!
Nä, nu blir det middag i solen, sen en springtur på grisberget när solen börjar avta. Adios!

Inga kommentarer: