måndag 16 juli 2007

På tal om..

.. När jag ändå var inne på att återupptäcka och hitta (i förra inlägget) så kom jag på att jag kanske ska tillägga en väldigt oväntad men ändock så förväntad sak. Har letat min bikiniunderdel sedan början av sommaren nu, kanske längre? Sedan i våras någon gång har den nog varit borta nu när jag tänker på det. Så idag, när mina föräldrar kom hem från Uppsala och Lisalus nya lägenhet, vad tror ni de hade med sig? De där jävla bikinitrosorna! Och som jag har tjatat på Lisa att leta och leta och leta, och så fruktansvärt nära jag har varit att köpa ett par nya (för att inte tala om de senaste dagarna!). Satt senast imorse och beklagade mig över den lilla, men ack så onödiga, kostnaden ett par nya bikinitrosor skulle innebära. Billigt är också pengar vet ni.
Jaja, skönt att veta att det var värt det att vänta i alla fall, och jag måste ju som sagt säga att det inte precis var oväntat ändå. Jag har varit med förr! Haha.

Inga kommentarer: