måndag 16 juli 2007

En sjukt välkommen överraskning

Åh, det är så mycket jag vill skriva just nu men som jag känner att jag måste vänta med ändå. Har planer på massvis med kort hursomhelst, och en solig dag att ta dem på.
Ett litet smakprov på vad det kan vara kan ni väl få? Det handlar om Peters mamma och saker hon inte längre vill ha. Saker som jag såklart vill ha.

Som jag kanske sagt tidigare så fullkomligt
älskar jag att fynda. Eller nej, fynda är inte rätt ord. Jag älskar att hitta. Jag älskar att återupptäcka. Att kolla igenom sin garderob för sjutusonde gången, att veta precis vad man har därinne men plötsligt se nya möjligheter med plagg man aldrig någonsin mer trodde man skulle använda. Perfekt för detta är såklart farmors garderob och, i enstaka fall, min mors. Sen är såklart Ingrid med på den listan också med sina tyger och smycken och.. Ja, allt möjligt spännande! Hoppas själv på en bild eller två i framtiden för det här var några av mina bästa presenter ever!

Inga kommentarer: