torsdag 12 juli 2007

Jag vet var din tepåse bor

Har inte skrivit om min telåda än fastän det faktiskt var det första jag tänkt göra när jag öppnade min "lilla" telådas kartong. Har än en gång tänkt skylla på min avsaknad av kamera då det faktiskt är mycket roligare med blogg + bild än bara massa svammeltext, jag vet att det är en dålig bortförklaring men så är det faktiskt.

Hursomhelst, har fortfarande inte tagit något kort men nu är jag alldeles för uttråkad för att låta något sådan stoppa mig i mitt bloggskrivande, IM BORED. Så, min telåda alltså. Vet inte om jag nämnt det tidigare men tidigare under våren så blev jag teambassadör för Lipton (vilket slutade med att jag nu är ägare av 800 tepåsar, men det är en annan historia..) efter en tids bedrägerier som vi inte behöver ta upp här, blev jag slutligen vinnare av en vacker telåda att lägga allt (ehrm) mitt te i! Tyvärr visade det sig att denna telåda inte rymmer de nya större pyramidte-kartongerna, bara den gamla sorten går i. Ouch, negativt omdöme Lipton! Var ska jag nu sätta mina 800 tepåsar?!


Nä, ett ps också på det här. Jag har irriterande nog en mus med sladd här vid datorn och nu har den sladden valt att lägga sig tvärs över tangentbordet. Lat som jag är orkar jag såklart inte flytta på sladden utan sitter istället och bannar den varenda gång jag stöter handen eller tvingas ändra handställning för att undvika fanskapet. Irriterande.

1 kommentar:

Peter sa...

Sluta ljug, du har visst en kamera.