fredag 29 juni 2007

Palt och sånt

Min trötthet intar helt nya proportioner! I förrgår däckade jag strax efter klockan 20:00 för första gånger ever, och igår satt jag och gäspade vid samma tidpunkt. Skyller allt på dålig sömn, för mycket (host) jobb och lite vilodagar. För att undvika att samma scenario utspelar sig även ikväll så hade jag tänkt ta mig en lite powernap såhär på fredagseftermiddagen så att jag orkar med en paltmiddag hos mormorn (dvs Peters, dvs den godaste palten ever), mitt enda problem är bara att mina powernaps liksom brukar bli lite mer än en "nap" då jag är en evig snoozare. usch och fy för den som uppfann snoozeknappen, I love you!

Jag har hållt hårt på att inte önska mig en kamera de senaste födelsedagarna/julaftonarna, mest för att jag som inte riktigt känt att det har varit helt rätt tidpunkt för en ny. Inser dock såhär i efterhand att det var dags för en ny för länge sen, eller nä för då hade jag behövt en ny igen vid det här laget, men åtminstone i födelsedagspresent. Har som skjutit på alla bra önskningar till jul känner jag och har insett att det varit en jättedålig idé - kommer ju aldrig kunna få allt jag önskar mig/behöver då! Stjita, jag måste finna en lösning på det där..
Vad gäller kameran så behöver jag verkligen en ny, den gamla är 3 år gammal vid det här laget och jag tyckte inte ens om den då jag fick den. Ingen perfect match där inte, och jag gillar ju faktiskt att ta kort egentligen, inte för att jag är någon hejare på det men ändå.

Nej, dags för min powernap, palt på en timma!

Inga kommentarer: