torsdag 7 juni 2007

Min 21a födelsedag!

Glömde ju nästan, har ju hunnit fylla år också sedan sist jag var här. En av de bästa födelsedagarna ever faktiskt, kan inte riktigt sätta fingret på varför, men det var det. Hela dagen var som bara så.. bra. Hann med tusen saker men var aldrig stressad. Frukost, tårtbak, fika, släkt och vänner, mys och middag - En utomordentligt skön dag! Peter har några bilder från dagen om någon är intresserad.


© Peter Lundgren (som vanligt)
Här är jag när jag öppnar paket!

Ja, en massa saker fick jag också såklart. Massa små saker, sånna som gjorde mig glad, sånt som man inte går och köper själv men som man alltid tänker att man vill ha. Sånt som stod ut var klänningen jag fick av Peter, me LOVE, och kanske världens sötaste present som Hanna kom förbi med. Hon hade köpt sånna där man kan göra hemmagjorda glassar i, till det hade hon gjort två olika smaker mormorssaft åt mig att göra glass av. Hon är så söt att jag dör ibland, min Hannis!

Förutom att fylla år har jag väl inte gjort så mycket på senaste, jobbat en del, tränat för lite. Ätit en massa goda saker (chokladbollarna vi bakade till min födelsedag var en höjdare bland annat), och andra trevliga saker. Kommer väl fler uppdateringar så småningom!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis då på 21 års dagen och stanna om möjligt kvar i underbara Norrland då de nedre regionerna håller på att tas över av befolkning från annan ort om man så säger. :)

Ha det.

Fredrik