tisdag 18 mars 2008

Tom i hjärnan

Nej. Tre försök till start på ett nytt inlägg men av vett att säga. Slut på inspiration! Min hjärna verkligen bara självdör så fort jag lämnar skolan, det är helt galet. Hälsade på min syster i uppsala för ett tag sedan och fann mig själv på väg att somna mitt i restaurangen klockan åtta. Då är det ju bara sjukt..

Imorgon ska jag klippa mig, det gör mig glad. Kanske till och med hinner med en vända på stan för en gångs skull! (sjukt roligt bara det faktum att jag bor i Göteborg men kommer hem till Piteå för att handla. Jag har verkligen inte mycket tid därborta!) Nu är det bara att hålla tummarna för att mitt visa-kort vill vara min kompis imorgon, annars kan det bli problem i paradiset när jag ska betala för mig.. Men det är morgondagens problem! Nu ska jag lägga mig och sova bort ännu en natt. Se en film!

Tjing tjong!

Inga kommentarer: