söndag 2 mars 2008

Hur man vet att man är för trött i hjärnan

Satt nyss och knåpade ihop ett fint litet mail å SNOKs vägnar. Lite info, lite inbjudning och så en bifogad adresslista.
- Trodde jag! Varför är jag ens förvånad att jag, efter att ha bett alla titta igenom den bifogade listan, helt glömt av att lägga in den i mailet! Ja, hursomhelst. Jag gör såklart om mailet och skriver in en liten ursäkt för att jag glömt bifoga filen, sen så mailar jag iväg skiten igen. Tio minuter senare inser jag - Jag har för helvete glömt bifoga listan igen! Sjukt, sjukt, sjukt typiskt mig och alla får plötsligt tre likadana mail i sin inkorg, varav två har ordentliga ursäkter för min förvirrighet. Kanske dags att skärpa sig? Kanske dags att sova..? Till råga på allt tittar jag på klockan där vid tio i åtta och inser att jag har tio minuter på mig att stänga ner allt, hämta saker och ta mig till fysiken för mitt planerade yoga-pass. Typiskt. Jag tar igen den imorgon istället.

Inga kommentarer: