söndag 19 augusti 2007

Göteborgs kulturkalas och en gratiskonsert med Anna Ternheim

Kvällen slutade ju faktiskt inte efter förra inlägget, det blev faktiskt bättre sen. Jag har ju så vackert lyckats landa i Göteborg mitt under Göteborgs kulturkalas och som jag berättade tidigare så lyckades jag ju komma hit samma dag som Anna Ternheim spelade!

Lyckades efter lite övertalning få med pappa in till stan för en gratiskonsert. Tyckte det var på tiden då han aldrig hört talas om Anna Ternheim förut. Det visade sig dock att han kände igen några av hennes låtar i alla fall. Inte illa för att vara min far måste jag säga!


Anna Ternheim, aka
skriet


Anna in action.



Publiken var mer färgglada! Jag delade plats framför scen med rätt många andra, så många att jag faktiskt inte tog mig längre fram vilket i sin tur resulterade i mindre närbilder än vad jag hade önskat. Synd.




Hursomhelst, en väldigt lyckad kväll! Om ni vill se fler bilder så går de att finna här.

5 kommentarer:

Peter sa...

Jag är allt bra avundsjuk :) Men hur var själva konserten då?

-- sa...

Ja, det kanske jag också skulle ha skrivit! :D Nä, jag tänkte faktiskt på det men det blev för jobbigt. Den var bra, men med vissa störningsmoment = ungdomar storlek mindre som mest stod och pratade och skrattade högt under hela konserten. Stundtals lite jobbigt att stå där själv med kärlekskranka tonåringar överallt, men andra gånger rätt skönt att bara kunna stå och lyssna. Ensam är bra ibland.

Anonym sa...

Shiit vad du blivit dålig på att uppdatera! Några nya inköp? Bilder på ditt liv och ditt boende? Jag antar att det beror på för mycket sittningar och kalasande, hihi. Kom igång baby! /Mallan

Peter sa...

Jag kan inte annat än att hålla med Malin här. Sjämmes tame fan! :)

Anonym sa...

Men Stiiinkiii, vars är alla fina uppdateringarna du hade författat? I can't find them!
Pusso!