söndag 8 juni 2008

Idag är det ingen vanlig dag! .. Eller?

.. Det kan man fråga sig. Om man vänder sig till min släkt och familj så är det absolut ingen vanlig dag i alla fall, för idag är dagen då Stina minsann bjudit på tårta och kakor och fått presenter. Frukost på sängen förtjänar alla på sin födelsedag så jag bytte helt sonika från den 5 juni till den 8 juni för mina piteåbekanta. Bra jobbat Stina, bra jobbat.

Fick världens kanske bästa present idag vilket i sig ökar på hela den här "ingen vanlig dag"-grejen. Min mestaste pyssligaste vän har knåpat ihop ett fotoalbum/minnesalbum till mig! Inte bara bilder alltså utan citat från mina vänner och små anekdoter och texter också. Asfint.. Malin, du är bara bäst. Tror du fick min arma moder att fälla en tår eller två när hon såg presenten också, inte för att det egentligen säger så mycket? Mer presenter kastade på mig också varav den näst bästa nog var min mixerstav! Fatta roliga saker jag ska göra med den alltså..

Inga kommentarer: