måndag 16 juni 2008

Bokat!

Jag ska till Östergötland! Mer precist till Tranås faktiskt, eller var det ännu mer precist Ydre? Nej herregud, jag har alldeles för dåligt minne för att sitta och chansa. Neråt ska jag i varje fall från den tredje till den sjätte juli för att hälsa på min vän Alfred. Sjukt roligt! Enligt Min bokning ska jag en sväng förbi världsmetropolen Gnarp på vägen också för en titt hemma hos Johanna, min vän och vapendragare. Sjuuuuuuuukt roligt! Sjukt, sjukt, sjukt roligt!

Siija soon med andra ord darlings!
--

Haha! Läste just igenom mitt gnarplänkande igen och hittade bästa meningen ever:

"I Gnarp finns två bensinstationer, mataffär, vandrarhem, golfbana, camping och en
bankomat."

.. jag kommer älska stället!

1 kommentar:

Anonym sa...

jävlar, finns det en bankomat i gnarp?