söndag 8 juni 2008

My strenghts and weaknesses

Alla (ja, för varenda kotte har en facebook nowadays så läs definitivt alla) får väl sådana där fina facebookmail från den fina tjänasten Compare People lite då och då? Det får i varje fall jag och på senaste tiden måste jag säga att det fått mig att fundera en del. Hur ska man egentligen tolka det då man ideligen får höra att ens största svagheter är:

- Most useful
- Person who can drink the most
- Most athletic

Visst, vältränad skulle jag väl inte precis kalla mig själv nuförtiden och man skulle väl kunna kalla mig rätt lättpåverkad, men hallå! Most useful, är jag verkligen så oanvändbar?! Jag måste börja pusha på mina egna styrkor här förstår jag.. Hitta på något vettigt att vara bra på! För att dra det hela steget för långt så ska jag dessutom tillägga att en av mina styrkor enligt mina facebookvänner är:

- Most absentee

Hur ska jag tolka Den egentligen?! Det ser ut att gå bra för mig med andra ord! :) Jag får glädja mig åt att ni åtminstone tycker jag är most outgoing och happiest också, för det kan väl aldrig vara dåligt?

Nej, nu ska jag avsluta detta meningslösa inlägg och hitta på något vettigt att göra dessa sista minuter av min "födelsedag".

Tjing tjong!

Inga kommentarer: