onsdag 11 juni 2008

.. och helt utan kaffe

Alltså fy satan vad jag sprungit idag! Upp och ner och upp igen för trappor, serverat och dukat av. Om inte denna dag var ett träningspass så vettefan vad som är. Man behöver inte spela golf för att få motion på mitt jobb i alla fall, så mycket är klart.

På tal om träningspass så finns det en sak jag fullkomligt älskar med denna stan och det är det faktum att jag kan göra vad jag vill här. Sjukt med energi och massor av stigar i skogen att ta ut den på, massor med vikter på mitt gym, mm..

But, but. Har inget mer att tillägga förutom att jag ska sova nu, därför är det min plan.

--
Jo. Zlatan i all ära, men Petter Hanssons knäspark satt ändå där den skulle! Kärlek till er!

1 kommentar:

"Hej, jag heter..." sa...

Haha, som den gamla back du är förstår jag att du håller på Hansson!:D