fredag 30 maj 2008

Tamta-tam

Citat på tal om eventuella framtida barn och dess längd:

- Men hallå, det spelar väl ingen roll hur långa de är?! .. Så länge de är snygga.

Nice one!

---
Ännu en kväll i goda vänners lag. Helt sjukt hur många fina människor det finns här i världen alltså? Tittar upp varje dag och inser att jag runtomkring mig har mina i snitt tjugo närmaste vänner mig nästan varje dag. Flytta till denna stad var nog bland det bästa jag gjort i mitt liv tror jag. Det behövde jag!

--
Förresten. Hur skulle ni reagera om någon sa:

- Får jag komma inom dig en stund?

Jag vet inte, men jag tycker det låter helknäppt! Ok, inte i stil med den kommentaren CJ fick, men jag skulle nog bli skraj om någon kom och sa så till mig.. "inom mig" Nej, usch. De där skåningarna är allt bra konstiga alltså..

Inga kommentarer: