tisdag 6 maj 2008

En alldeles för tidig morgon..

Stinas lathet slår till igen! Lämnas plötsligt med alldeles för mycket tid på morgonen bara för det. Låter det konstigt? Det är det inte.

Idag, närmare bestämt på en timma, åker jag iväg på georesa. Enligt vad jag hört bland det roligaste man kan hitta på såhär i skoltider. Förväntningar! Titta på berg och stenar och sand och tjosan, låter det inte trevligt så säg?

Guess what? Jag har blivit förkyld. Igen. Lösningen till detta problem är dock rätt simpel - jag ska sluta sova. Eller kanske börja sova ordentligt? Det spelar nog egentligen inte någon roll sålänge jag inte blandar de tu, för det brukar vara då som saker och ting går åt skogen.. Hursomhelst. Inatt körde jag mer på det första alternativet än det andra och nu är hela jag i olag. Mer än vanligt faktiskt? Någon dag framöver här ska jag ägna åt att hitta igen mig själv, det låter som en bra sak att göra faktiskt.

Nej! Nu ska jag se till att packa ner de sista bortglömda grejerna och sen ta mitt pick och pack och vandra mot skolan.

Tjing tjong!

Inga kommentarer: