onsdag 14 januari 2009

!nafaV

Min telefon har blivit knäpp! Från en sekund till en annan bestämde sig displayen att den skulle bli spegelvänd, så nu ser den helkonstig ut. Allt från att skriva meddelanden till att ringa ett samtal blir plötsligt mycket svårare när man måste komma på hur ord och namn ser ut baklänges och åt fel håll.. Undrar vad som hänt egentligen? Blev såklart barnsligt exalterad först och tänkte dra fram telefonen för att ta ett kort på skärmen, men det inser ni nog att det inte var det lättaste. Ni får helt enkelt inte se hur knäppt det ser ut! Så går det när man inte äger någon kamera. Nu ska jag bara hålla tummarna för att det inte håller i sig. Har en vag känsla av att spegelskrift kan bli rätt jobbigt i längden..

gnijT

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej stinkbullen :) ser du, jag har skaffat blogg! kul va? får jag länka till din blogg, så jag kommer ihåg var jag ska hitta den? kram kram och åter kram!

Anonym sa...

Min började skriva sms på arabiska!! från andra hållet och allt. Jag kanske hade tappat den i någonting? Det konstiga var att allt annat var på svenska, och det fanns inte en enda jädra inställning i telefonen som man kunde ställa in på arabiska eller ställa ut/bort/tillbaka arabiskan. Ett mysterium! Jag stängde av telefonen ett tag och sen var det som vanligt. Men jag har fortfarande inte lyckats hitta någon "skriv sms på arabiska"-inställning....