torsdag 10 januari 2008

Sjukt irriterande

Saker drabbar alltid mig alltså. Typiskt. Alltid typiskt! Känns som stinas ledord nowadays. Vad som är så typiskt denna gång är att jag var förutseende nog att beställa mig en resväska nu när jag var hemma. Beställde innan nyår, men då blev det nå tjosan med beställningen som inte tyckte att jag bodde på rätt postnummer och jag mailade därför min order. Här kommer det typiska in, för detta gjorde att allt blev försenat en bit vilket i sin tur gjorde att när jag idag fick min väska och såklart upptäckte att väskan de skickat var fel, så var det alldeles på tok för sent att göra något åt det. Nu måste jag pussla ihop alla mina packningar (vilket jag i och för sig hade fått göra i alla fall nu när jag tänker efter?) och får hämta hälften av grejerna hos systrami på min Uppsalatrip nästnästa helg (och ja, det innebär att jag skippar Åre denna gång. Tråkigt..) Ehm. Onödigt vetande.

Jag shoppade idag! Det var en rolig sak. Alltid roligt att shoppa loss med far min, man kommer alltid hem med massa spännande saker då. Allt från skrivare, extern hårddisk och diverse kablar till pärmar och en häftapparat fick jag med mig idag och insåg rätt fort hur urbota dum jag varit. Nu ska man frakta all skit ner till Göteborg också. Schtor suck..

Inga kommentarer: