tisdag 1 januari 2008

Gott nytt år!

Ja, det var på tiden. Idag är det den 1a januari 2008. Det har alltså gått ett helt år sedan .. förra året. Logik, någon?

Årets nyårslöften då? Jag brukar vara så dålig på de där, men Malin har ju som nästan tvingat fram löften ur mig så det är väl bara börja spotta. Så. Förutom Malins påkom (som vi håller hemligt tills vidare) så har jag lovat mig själv att aldrig mer bli trampad på. För ett och ett halvt år sedan gjorde jag ett sjukt felval i livet vilket tog mig till en punkt dit jag aldrig ville eller trodde jag skulle komma. För ett halvår sedan tog jag tag i mig själv och hoppade in på vad som ser ut att vara rätt spår igen. Känns sjukt bra faktiskt! Sen ska jag som vanligt sluta äta massa skit hela tiden. Övertyga människor om att faktiskt inte bara är oseriös utan att jag faktiskt är seriös för det mesta, även om jag uppenbarligen inte visar det så bra(?). Försöka vara en allmänt god människa borde väl vara ett bra löfte också? Tänka på andra, ja, det är en bra sak.

Så vad har hänt i år då? Nej, nu ångrar jag mig, det har jag inte ens tänkt gå in på. Jag ska ha skitkul detta år istället! Det är mitt mission från och med nu. Det, och så vara duktig i skolan. Har hört det är en bra sak också..

Jo! En sak till. Stinas tips of the year är att alltid lita på IMDB. De vet vad de snackar om. Vet inte riktigt hur det gick till men plötsligt fann jag mig själv framför I know who killed me, en fullkomligt skitkass rulle med Lindsey Lohan (vilket bara det borde ha frambringat blinkande varningsskyltar tycker man). IMDB säger 4.5, jag säger det är snällt.
Se den inte.

1 kommentar:

Anonym sa...

skitsnack. nu har jag visserligen inte sett filmen men allt med lindsay lohan är kanon!