måndag 7 januari 2008

Liten update

Så typiskt. Gå och bli sjuk och inte hinna träffa alla man känner innan de åker tillbaka till varsitt ingenmansland. Ingenstinaland. Jag ogillar starkt detta influensavirus, det är onödigt.

Jag är lite negativ idag känner jag. Sitter och sneglar lite på mina matteböcker som ligger sisådär 40 cm till höger om mig på bordet. Lagom avstånd? Det borde vara det, men som det ser ut nu så borde jag öppna dem så jag slipper begrava mig själv i dem nästa vecka, usch. Känns dock inte särskilt motiverande när man fortfarande har en sisådär 38 graders feber och mest sitter flåsandes som en flodhäst. Helt sjukt hur all energi bara försvunnit! Några steg uppför trappan och jag sitter och stirrar in i väggen (datorn?) i tio minuter av ren utmattning. Trodde som inte på riktigt att man kan bli såhär.

Nej! Jag ser på världen från den ljusa sidan ändå! (nog för att solen hann gå ner innan jag ens stigit upp? Aja.) Jag håller på bli frisk i alla fall. Sådeså. Sen gjorde Charlotte Kalla världens lopp igår, det stärkte mitt tungjobbande hjärta. Och själ.

.. Eller så går vi in på normala saker. Jag har haft sjukt konstiga drömmar på senaste, men det var oviktigt. Vill ni se hur fina jag och mina vänner var på nyår? Lookie!



F.v. Jag, Emilia, Cecilia och Malin.
Vi är vackra som få.


BONUSBILD!
Eftersom vi var på en bautafest så hade vi ett mininyår på lördagen.



Fint! Jag tycker särskilt om Hannas mördarmin där i mitten. Hon ser inte alltid ut sådär, promise. I själva verket är hon världens snällaste människa, det syns bara inte alltid..
.. Eller så är hon verkligen sådär elak? Och så bussar jag henne på er om ni är elaka.

Inga kommentarer: