torsdag 25 oktober 2007

Ett lite för ärligt inlägg

Men titta, jag är igång igen! Får se hur länge det håller i sig denna gång..

Imorgon har jag tenta, det är roligt. Faktiskt. På nåt skumt sätt ser jag fram emot det, skumt främst utav den anledningen att min anledning inte är att det ska bli skönt att det äntligen är över utan helt enkelt för att jag längtar till att äta den påse med nöt- och russingblandning jag köpt enkom för imorgon. Ja, och så faktiskt för att jag har något kromosomfel någonstans som gör att jag tycker det är rätt kul att skriva tenta. Hm, kanske ska stryka det där sista, känner att jag riskerar min nyvunna bekantskapskrets om jag fortsätter komma med sådana kommentarer? Ähhh, fuck them!
- Jag erkänner! Jag gillar att tentaplugga!


Ehm, however. Laddningen inför imorgon bestod av ett biobesök med halvkass jagvetprecishurdenhärfilmenslutarochdetärlyckligt-film samt ett kafébesök. Känns bra faktiskt, har inte tänkt på vad som komma skall på en massa timmar nu. I och för sig känner jag hur min inre stress förökar sig i bakterietakt för tillfället, men det ordnar sig. Som en (tyvärr för mig okänd) klasskamrat kläckte ur sig första dagen i skolan:
"Det finns omtentor, men det finns inga omfester!"
Jag avslutar med den strålande kommentaren och börjar ladda inför lördagens tentafest istället!

Tjing tjong

1 kommentar:

Anonym sa...

woho - tenta! lycka till, dessutom kul med blog!