fredag 26 oktober 2007

Apostlahästarna i hårdträning

Har som hunnit bli skapligt less på min förkylning vid det här laget, det måste jag säga. Den har blivit mycket bättre, men det är fortfarande långt kvar till något slags normaltillstånd. Hursomhelst bestämde jag mig idag för att det banne mig fick vara nog med sjukdom. Jag håller på att avlida av orörlighet! Har smugit fram min hantlar lite då och då, men det tillfredställer som inte mina behov har jag märkt, jag vill bli trött i hela kroppen, så idag susade jag ut på gatan! I ungefär 15 meter var jag i himmelriket, satan vad det är skönt att springa!, sen gjorde min kondition sig påmind och jag sjönk ihop som en säck. Två månader utan ens en meter i löparskor, det märks kan jag säga. Jaja, det blev en 20 minuters springtur (med tunga steg) i alla fall och det var skönt som satan. Ska bara vänja diverse hälsenor, fötter, vader och knän vid asfalten så ska det nog gå bättre vid senare tillfällen också. Mmm, detta kommer att kännas imorgon..

Siija dudes

2 kommentarer:

joshua sa...

Malinas!

Anonym sa...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. If is possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll, I thank. Good bye friend.