tisdag 3 april 2007

Malins update, akt 2

Sådärja, nu var vi här igen. På begäran av en viss Malin kommer nu några korta updates, detta är den andra av (förhoppningsvis) många. Dagen till ära har jag valt att ägna åt mina senaste klädinköp!


Här har vi alltså mina nya fina skor och mitt utomordentliga myrornaklipp till väska. Förmodligen årets köp, lyckades till råga på allt pruta ner priset från 325 till 75 pix! Observera för övrigtmatchningen!


Ah, bara tvunget. Ännu en bild på min senaste kärlek, lägg märke till detaljerna också med finfin flätning i sömmarna, mm..


Tråkigare men ändå. Tre HM-pikéer sitter inte fel någon dag. Billigt är bra, japp.


En liten avslutning på värsta bloggmanéer med kapat huvud och allt. Tänkte bara visa hur fint mina shorts passar väska och skor, mums!

Ja, det där får faktiskt räcka för idag. Har fyndat ett asfint guldbälte och en silverkjol=klänning också på second hand, men de är nog bara för Mallan. En shortsrumpbild på gång bara till dig också! All kärlek åt Thailandshållet idag alltså. Nu ska jag dra mig in till vardagsrummet och en Peter, adios!