måndag 2 april 2007

Malins update, akt 1

Okej, nu är det dags att börja uppdatera känner jag. Sedan sist har jag hunnit med både en hel del fysik-göra, förmodligen en del matte-göra, klippt mig samt blivit Stepin-frälst igen. Det var alltså en kort sammanfattning, men eftersom en bild säger mer än tusen ord så tänkte jag mig skänka er en lång gåva i form av bilder på en nyklippt Stina!

Stina
Okej, nu snackar vi ytligheter här som aldrig förr, men kommer man in på ämnet Stina så hamnar man inom underrubriken frisyrer någon gång inom en rätt snar framtid. Jag är klippamigoman, herregud, och jag står för det! Nåja, ett antal olika frisyrer, färger, längder osv har det blivit iallafall ni kanske får se ett urval av dem någongång om ni har tur. Bilderna ovan säger kanske inte så mycket om det, lyckades faktiskt för första gången hejda mig själv från ett "gör vad du vill!" till ett "ok, ljusare till sommaren". Tråkigt nu, men roligt om en månad eller två när det är dags för saxen igen! Nej, dags för nästa update.

Inga kommentarer: