torsdag 8 februari 2007

Jahaja

Jag har inte mycket att säga egentligen. Kanske att jag är sjukt kak-mätt? Ännu mer matte-less? Mest whatever-less.
Läser bok och är trött och försöker lösa livets mysterier. Det går sådär. Kommer som fram till olika saker vareviga dag vilket är lite irriterande och massor jobbigt. Hur ska man någonsin kunna veta något när man aldrig kan bestämma sig? Mina åsikter kommer aldrig att räknas ändå.

Några punkter har jag bockat av åtminstone! Både födelsedagskort och present till min arma moder på hennes 49e födelsedag bland annat. Sen en hel del matte, scones, jordnötssmör och inte att förglömma chokladkakorna. Läste klart min sega bok och har börjat med tantsnusk, får duga tills vidare tänkte jag.
Så, ännu ett tråkigt inlägg à la Stina men sånt får man räkna med en 0144 en onsdagsnatt/torsdagsmorgon! (Vilket av det som nu gäller)

Jag tänkte sova nu, adjöken adjö

Inga kommentarer: