söndag 27 juli 2008

Ännu en helg har gatt

PDOL är slut igen och detta ar gick om möjligt ännu fortare än vanligt? Lyckades saklart inte med att köpa mig nagon munk (trots tre dagars tjat) men eftersom jag har denna världshalvas förmodligen bästa vänner sa fick jag mig en ända till slut - Tack Malin!

Har haft en sjukt flummig onsdagskväll (Tack hänny!), sjukt trevlig torsdagskväll hemma hos Sven, alldeles för ölrik fredagskväll - vilken i sig resulterade i en pa tok för sängliggande lördagsmorgon - och slutligen en skitrolig lördagskväll! Fastnade, trots löften till mig själv, saklart pa Kittelfjäll hela festivalen, men roligt hade jag! Oväntade och väntade möten, borttappade planböcker, ännu mer borttappade vänner, söndertrampade skor, smutsiga fötter, givmilda beundrare (haha!), gratismat, köträngsel and so on. Känns bra faktiskt. Nu ska jag bara ta igen mig till kalas i Lulea nästa helg, woho!

Sen da? Kan varken radera text, använda mig av den där lilla obetydliga enter-knappen eller säga bokstaven-som-kommer-före-ä nowadays. Det visade sig att min dator inte alls var nagot stort fan av loka. Just typiskt va? Men det ordnar sig, det brukar det göra.. Tjing, tjing!

Inga kommentarer: