måndag 28 juli 2008

Back to basics

Jag tappade som sagt min börs pa fredagskvällen, sjukt irriterande, men nu är den tillbaka. Konstigt bara det faktum att nagon hade hittat den utanför Kvantum, dvs inte alls inne pa PDOL-omradet? Förmodligen snodde nagon den av mig mitt under hakansangen, inte särskilt snällt. Korpen hade dock dragit en nitlott för jag hade inte en endaste peng i börsen om man bortser fran tva norska mynt, diverse kontokort och annat tjafs som tjuven faktiskt lämnat kvar? Rätt snällt ända. Visst, fortfarande sjukt jobbigt att behöva vänta pa ett nytt kontokort, men värre hade det helt klart kunnat vara. Fick ju tillbaka planboken i borttappat skick!

Sa: Tack snälla tjuv som lämnade tillbaka min planbok i gott skick och dubbelt tack till den vänliga tjej som hittade igen den och lämnade in den pa kvantum! (glömde ta hennes namn och nummer fran affären, äsch) Tack, tack, tack!
--
Ja, visst ja! Det var ju det jag egentligen skulle säga i det här inlägget - Jag är blond igen. Saja.

2 kommentarer:

Anonym sa...

När var du inte blond?

-- sa...

Point taken! Är faktiskt blond för det mesta.. Senast jag var helbrun var för 1.5 ar sedan? Men detta är första gangen pa sisadär 4 ar som jag BARA är blond. :)