onsdag 13 februari 2008

Ännu ett sånt där intetsägande, ostrukturerat inlägg utan mening

Jag har ett helt sjukt liv för tillfället. Det har jag. Enda gången jag är hemma är när jag sover, och inte ens då är jag riktigt med. Nej, det har blivit rätt mycket på senaste, men jag kan inte säga annat än att jag har asskoj ungefär hela tiden. Har universums (oh yes, universums) bästa människor omkring mig mest hela tiden, sick, sick, sick!

I helgen var jag i Linköping med mitt kära
SNOKValla Saucer Rennen. Kanske några av de sjukaste dagarna ever i mitt liv, och skoj hade vi. Sjukt roligt.. Nej. Jag vet inte ens vad jag ska säga om spektaklet förutom att det var helt galet och att "det gör vi om nästa år igen!", för det gör vi! Menmen, inget gott som inte för något ont med sig som jag brukar säga. Jag är schleten som aldrig förr så Piteå, vi ses på fredag! Så blir det återuppladdning och 50års-kalas och vila, vila, vila.

Det här var jättetråkigt och jag är kanske tröttast av alla just nu, så godnatt!

Inga kommentarer: