tisdag 26 februari 2008

Diverse ingentingande

Jag köpte mango idag. Satan vilka mangosar också! De var seriöst det största jag sett sen jag konfirmerade mig. Usch, men jag är nöjd, jag gillar mango. Konstigt, en sån där sak jag växt in i att tycka om för det var inget jag köpte förr. Men nu blev det här skittråkigt.

Berättade tidigare att jag varit i Linköping på Valla Saucer Rennen, så nu tänkte jag tillägga att jag faktiskt har några bilder därifrån också om någon är nyfiken.


On our way! Trevligare bilresa får man banne mig leta efter.


Idolbild från utanför Kårallen i Linköping. Galen torsdagskväll..

Om ni vill se fler bilder så finns de här.


Jaha, nu har jag inte så mycket mer att informera om faktiskt. Antingen händer det för lite i mitt liv eller så mycket att inget verkar nog spännande för inget sticker ut när allt är spännande hela tiden! .. Ja.. Eller så kommer jag bara inte på något roligt just nu.
Vi drar slutsatsen att jag är tråkig och så glömmer vi det här.

Nej, jag vet bara inte när jag ska sluta. Imorgon ska jag börja i alla fall, alltid något. Min kära vän Julio och jag ska slåss (läs: gå på A-box på fysiken) Det blir spännande! Något måste jag ju göra nu när jag missade klättringen idag. Tråkigt.

(Märk väl hur jag droppar länkar och fina bilder här och där. Be proud!)

Inga kommentarer: